Merhaba güzel anneler bidahaki ay çalışmaya başlıycam ücretsiz izin isticem ama en fazla 1 ay verirler çok yoğun bir yer daha şimdiden dört gözle bekliyorlar dönmemi ve oğlum memeye çok düşkün sağıp dolaba koyucam ama bazen inat edip beni emmek istiyor yapay memeyi bile kabul etmiyor bazen aç olmadığı halde sadece göğsümde sakinleşiyor nasıl yapıcam nasıl alıştırıcam bilmiyorum . Alıştırma aşamasına nasıl başlamam lazım ne yapmam lazım 😔