Hanımlar oto koltuğu önerisi istiyorum ama besafe maxi cosi gibi markalara maalesef bakamıyorum çok pahalı ve bizim arabamızda isofix yok isofix özelliği olabilir ama emniyet kemeriylede bağlanabilen kaliteli ve güzel bi oto koltuğu önerirmisiniz sizler ne kullanıyosunuz