2 aylik 7/24 ıkınıyo hic durmadan en fazla 15 dk uyuyo oda sallarsak sonra gene ıkınıyo bazen uykusuzluktan artik cocuk uyuyo ikinip ikinip gene uyuyo caresi ne bilmiyorum heryolu denedim Herşeyi denedim yarin 4. Doktora gidicem tahlil isticem herseyine idrar kan bağırsaklarına kadar baksinlar neyi var yani bu kolik olmuyor değilmi çünkü hic rahat bir ani yok hep boyle kolik bebek aglarmis belli saatler arasinda bu öyle değil surekli rahatsiz