Busegokce ben doğum yaptığımda daha hastanedeyken kayınvalidem verdi kızım da tuttu, ilk zamanlarda hep öncesinde öğürür gibi olup sonradan tutuyordu o yüzden bir süre hiç vermedim emzik, 2 aylık olduktan sonra uyutmaya çalışırken ısrarla ağladığında aklıma geldi verdim direk tuttu. Keramet ilk doğduğunda vermek midir bilemiyorum ama problem yaşamadım ben pek. Bazı bebekler tutmadı mı tutmuyor🤷🏼♀️