Aysecan Merhaba hanımlar 25 günlük bebeğim var maalesef sütüm yok gibi bişey mama ile besliyorum kuzumu.boza,dereotu,üzüm,tahin herşeyi yiyorum.Bir arkadaşım Galactago dan bahsetti bitkisel ilaç.kullanan oldu mu ? Faydasını gören ?
defnesmoms Tuanatuna benm bebeğim çok huysuz olduğu için ben stresten çok zayıfladım normal bi süreç olmadığı için yanlış yönlendirmeyim seni ama sanmıyorum
Nscaslan34 Tuanatuna hayır öyle bi etkisi yok cnm aksine ben 10.günümde eski halime geri döndüm hiç doğurmamış gibiyim 50 kilo 😍
Nslyhn Ben önce doktor tavsiyesiyle bestlak kullandım ama bende pek bi değişiklik olmadı, şuan galactago kullanıyorum memnunum işe yaradı. Kilo gibi bir yan etkisi de olmadı ama ben kilo alamayanlardanım oyüzden bilemiyorum herkese farklı gelebilir
Nslyhn mlkyusra25 eczaneden 100 ml i 50 küsürdü yanlış hatırlamıyorsam. 50 ml imde var o da 30 civarıydı