Anneler bebeğim 37 haftalık doğdu ve solunum sıkıntısı ile bir hafta küvezde kaldı. Bu süreçte sağdığım sütler küvezde biberon ile beslendi ve emziğe alıştırıldı. Evimize geldik çok şükür . Fakat ne yaparsam yapayım göğsümün ucunu tutmuyor tutsada emzik gibi duruyor emmiyor . Ne yapmam lazım lütfen yardımcı olur musunuz?
2590 doğdu küvezden 2700 çıktı sarılık olmasından korktuğundan mecbur biberon ile de veriyorum bana lütfen yardımcı olun.