Deletedmom4018 hipp smadan daha pahaliya geliyo hesaba vurursan hemen hemen similac dene bence bize gaz problemi cok oldugu icin doktor once hipp diyurmayinca similac onermisti 7 aylik oldu hala similac kullaniyoruz e bebekten aliyoruz eczaneden daha ucuza geliyo buyuk kutusunu 80 liraya aliyoruz ama hippin 350 grami 70 lira