Mihtesemanne dygcm ikisini de hiç yapmadım hep çatalla ezdim o yüzden sorun yaşamadım hiç blendir sonrası pütürlüye geçmek zor olur demişti doktorumuz
Vanilya dygcm Ben hiç kullanmıyorum. Yeni başladık ek Gıdaya doktor direkt cam rende ile başlayın dedi. Ama sanırım kullananlar da blender I 8-9 ay gibi bırakıyor