Bezin üzerinde açıldıktan sonra 1 ay içerisinde kullanılması gerekir diyor. Kızım 2 ay önce idrar yolu enfeksiyonu geçirdi ateşi çıktığında şüphelendim bezi taktım gerçekten gösterdi. Şükür tedavi gördü temizlendi enfeksiyon. Şimdi ara ara takıyorum kontrol amaçlı. Bugün pembelikler gördüm normalde bu enfeksiyon var demek. Ama paketi açalı 1 ayı çoktan geçti. Acaba süresi dolunca yanlış gösterme ihtimali mi var O yüzden mi öyle belirtilmiş? Tecrübe eden var mi bu durumu