ilknur_acr94 26 gün önce doğum yaptım. Sezaryan yerim şişti. Doktora gittim ödem var dedi. Yaşayan oldu mu
226anne-26 Birhemsire_anne cok şükür hiç bir problem yaşamadım kızımda gayet saglıklı kordonları mı da baglattım aynı zamanda