Asliyavuz Bugün doktora gittik alması gerekenden az kilo aldığı için takipliydi zaten bebeğim 2.5 aylık huzursuz hareketlerini anlatınca inek sütü alerjisi verdi aptamil as mama deneyelim dedi böyle bi süreci geçiren var mı acaba teşekkürler şimdiden 🙏