tosbikannesiii valla benim havlularım da hep eşim yüzünden yemek lekesi oluyor. Yemekleri eşim yapar ve elini sürekli siler. Yağ salça lekelerinden geçilmiyor. Çamaşır suyunda bekletiyorum 95 dercede yıkıyorum ama nafile. Hep yenisini alıyorum bende. Eğer kimse gelmeyecekse lekeli olanları yine de kullanıyorum .