Kızlar oğlum 6 saat oldu inatla hiç birşey içmiyor ne anne sütü ne mamaaaaa delireceğim ağlıyorum ne meme ne biberon asla içmiyor. Daha 2 aylık nasıl 6 saat aç durabiliyor birşey olacak diye çok korkuyorum Kaşıkla verdim o hoşuna gitti ama tükürüyor yarısının bir nevi oyuna çevirdi sütüm ziyan oldu hep zaten zar zor çıkıyor. Bezinde turuncu leke gördüm yetersiz beslenme anlamına mı geliyor . Ne yapacağım bana akıl verin niye böyle yapıyor