Unknown Merhabalar 👋 Oğlum 3 aylık , alt dudağını ısırıyor gibi yapıyor. Damağına doğru sıkıştırıyor. Başta önemsemedim ama 3-4 gündür yapıyor. Yaşlı dişsiz dedeler gibi oluyor tosbağa 😂 Unutur dimi ? 🤕
esmerayes Unknown merak etme bi sure sonra onu unutucak cunku bu sefer diliyle ust dudagi emmeyi kesfedicek 😂😂 o daha komik oluyo
bahar5858 Canım benimkide alt dudağını emerek morarttı Bi kaç kez emdigini görünce dudağını dışarı çıkartıyorum başka şeylere odaklandırıyorum
Unknown bahar5858 İnşallah. Yakın akrabalarımdan birinde var dudak emmesi. Kaç yaşına geldi hala yapıyor.
Unknown Papatyaseverrrr Tik kalmasın da ne yapıyorsa yapsın 😄 Suratsız albay emeklisi dede gibi duruyor öyle yapınca 😂