Kızlar 1 sene önce kimyasal gebelik geçirdim. 6 ay önce de bebeğim 6 haftalıkken düştü. Dr herşeyime baktı nedensiz hiçbir nedeni yok. 2. çocuğu çok istiyoruz ama bir o kadarda yine aynı acıları yaşıyacağız diye korkuyoruz . Ne yapmam gerekiyor inanın bilmiyorum. Kızımda hiç düşük riski yaşamamıştım. Şimdi tekrar bebek düşünüyoruz . Nasıl bir yol izlemeliyim?