Kızlar bebeğim sürekli emerken tıkanıyor mosmor oluyor hemen sırtını sıvazşıyorum geri gelmesi bazen hemen bazen uzun sürüyor çok korkuyorum emzirmek istemiyorum artık doktora söyledim normal diyo obur olduğu İÇİN hızlı emdiği için diyo ama kötü bişeu olacak diye korkuyorum emzirmekten soğudum 22 günlüğüz napabilirim önerisi olan varmı ? Bir diğer sorum da sütü sağıp vermek istediğimde normal odada kaç saat bozulmadan durabilir süt bilgisi olan yardımcı olur mu