Ssultannn ben genelde labne yapıyorum onun suyunu alıyorum. Aynı yoğurt mayalama işlemi gibi. İçerisine bir küp süzme peyniri iyice eziyorum, o sıcak sütlede sıvı hale getirip döküyorum. Kapağını kapatıp sarıp 8 saat mayalanmaya bırakıyorum. 8 saatin sonunda kapağını açıp yarım saat kadar oda sıcaklığında bekletiyorum. 4 saat de buzdolabında💆♀️😬 ay ne uzunmuş. Son olarak da ince biz temiz tülbentin içine alıyorum onu da süzgeçe koyuyorum bu şekilde de suyu süzülen kadar bekletiyorum.