aliMommy Bizim beşiğimiz büyüyen beşikdi ama malesef kullanışlı değildi. Bariyer de aldık fayda etmedi. Hem yüksek hemde dardı oğlum sürekli döndüğü için uyanıyodu. Eşim onu montessori yatağa çevirdi hem daha geniş, hemde alçak yaptı çok kullanışlı. Kesinlikle montessori almalısınız. Güvenlik açısından.