Zub
Neden emzirmeyi bırakmanızı söyledi, rsikli bir gebelik mi geçiriyorsunuz? Bende oğlum 10,5 aylıkken hamile kaldım ve hem doktorum hem ebem doğuma kadar emzirebilirsin demişlerdi, buna tandem emzirmesi deniliyor, lütfen araştırın bunu. Çoğu doktorlar veya ebeler boş yere kestiriyorlar memeden🙏🏽