Yademmmm Benimki 3300 doğdu ve sadece 3260′a düştü doğum hastanesindeki doktor o zaman süt artirmam gerektiğini söyledi halbuki ben o zaman süt ateşle mücadele ediyordum. Birinci ayın sonunda 4050 kg oldu ve diğer doktor kilosu iyi olduğunu söyledi. Bol su iç, ben gece 1,5 litrelik şişe bitiriyorum sabaha kadar. Her emzirme başladığında ve bitince mutlaka içiyorum. Süt miktarı için en önemli su, yiyecekler daha çok sütun kalitesini etkiliyor. Balık, tavuk, et, sebze yiyorsan sorun yok. Pirinç, makarna, beyaz ekmekten ve tatlıdan uzak dur yeter. Başka doktora da gidip fikrini sorabilirsin.