Selam anneler🤗 bebeğim 3.ayına girdi. Sabaha doğru bebegimin gaz sancıları başlıyor. Çıkaramayınca göğsümde yüz üstü uyutuyorum. Ve bende inanılmaz huzurlanıyorum🙏🧿🥰 Çevre baskısı malum çocuk göğsüne alışır hep orada yatmak ister diyorlar 😒 Böyle birşey yaşayan var mı acaba?
Dip not bu süre 24 saat içinde en fazla 1-2 saatlik birsey, kalanında hep beşiğinde yatırıyorum