Merhaba herkese
Dislerinden gogsumu dün emerken aşırı acıttı bebeğim sagmaya başladım yine ve mama veriyorum yoksa kesinlikle yetmiyor 4ay 23 günlük olduk mamaya geçince meme hiç istemiyor. Sizlere sorum şu birdahaki ay 6 aylık olacağız artık ek gıdaya geçeceğiz hem ek gıda hem sütümü sağsam, bir yaşına kadar yetmediği zamanlarda ise yine bebek sutu versem olur mu,? Herkes yok biberona alıştı meme almıyor dedi durdu ne farkeder anne sütü aldıktan snra çocuk istemiyorsa zorlayıp sinirlendirmek daha saçma yada aç kalması sizler ne düşünüyorsunuz yada tecrübeli olanlar yazabilir mi yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar….çok bunaldım artık bu meme süt mama muhabbetinden….insanlardan….