Bebeğim iki günlükken mastit oldum 2 gün emdikten sonra emmedi dil bağı vardı ve de göğüs ucum yoktu benim sonrasında sütümü sağıp verdim simdi 5.5 aylık oldu hala sütümü sağıp veriyorum açıkcası benim için önemli olan kendi sütümü almasıydı ve her gün sagıp veriyorum vazgeçmedim sagmaktan ama memeyi vermekten artık vazgeçtim çünkü almadı sinirlendi ağladı bende zorlamadım cok denedim ama olmadı simdi sağıp veriyorum