MirAlimm Kızlar post açmıştim bilenler hatırlar çok yiyorum emziriyorum tekrar koşuyorum yiyorum diye aslında Rabbim ın çocuğumun rızkını gönderdiğini oysaki bilmeliydim ve gogsum mastit oldu agrilar acılar sıkıntılar derken doktorda çare olmadi sagdim kaç gün sonra göğsümde süt bitti çekmeye devam ettim ve sonrası saskinim hala beyaz beyaz pötür pötür gelenler hala acim sizim geçmedi ama hafifledi hemen ameliyat olmayın sağın süt bitsede sagmaya devam edin
Saglamzehra90 MirAlimm canim beyaz lahanayi buzluga at donsun cikar elinde ovala gogsune koy islemi tekrarla rahatlayana kadar agrini alir insaallah💕
Tugbaergin Bende mastit olmuşum ateşim var sıcak duş yap dedi doktor sürekli o göğsünü emzir Dedi birde ilaç verdi bakalım inşallah geçer benim daha başlangıç şişmedi öyle