antropologanne Yarın A101 e gelicek. Daha önce alıp kullanan varmı acaba ? Almayı düşünüyorum ama kararsız kaldım. Ek gıda için illa gerekli birşeymi yoksa buharlı pişirme aparatlarıda iş görürmü ?
Elfida-10 antropologanne gereksiz bence al 2 3 liraya Demir süzgeç onu kullan ne gerek var o kadar parayı vermeye
Elfydr antropologanne bence alın hem pratik hem hayatı kolaylaştıran ürünler. Uzun süreli kullanılınca ürün bence parasını çıkarıyor. Yine de siz bilirsiniz.
Vanilya antropologanne Ben buhar pişirme aparatında pişirmeye başladım birkaç gündür. Çok iyi. Zaten kısa süreli kullanılacağım için aparat almak bence en iyisi
antropologanne Elfida-10 Kararsız kaldım bende. Herseyi bir heves edip alıyoruz sonra elimizde kalıyor. Mutfağımda çok küçük. Teşekkür ederim🍀
Elfydr antropologanne ürünü kullanmadım ek gıdaya geçtiğimiz zaman avent in almayı düşünüyorum. Ama kiwi ninde sanırım farklı ürünleri de var yoğurt makinesi starilazör gibi onlardan memnun olanları duymuştum. Araştırın yorum şikayetlere bir bakın isterseniz
antropologanne Vanilya Markasi nedir acaba ? Güzel pişiriyormu ? Ne kadar sürede pişiriyor ? Çok soru sordum kusura bakmayın🙈😂
Vanilya antropologanne Amin kuzum teşekkür ederim 🙏Daha yeniyiz bakalım yepyeni başladık. İnşallah güzel geçer hepimizin ek gıda süreci
Angel_45 Canım ben farklısın bimden aldım hem parçalayıp hem buharda pisiriyo kiwi bin yorumlarını çok inceledim herkes memnun ben daha kullanmadım ama süzgeçte tencerede yapsam da uzun süreli olacak diye düşünüp almıştım
antropologanne Glsmblm3 Mama Yapma makinesi diye geçen sizinki sanirim ? Arasindaki fark nedir acaba ?
antropologanne Pineapple20 Yarin a101 e gelecek. Ama 119 tl olması lazim. Sizin gordugunuz vaska birseymi acaba ?
Pineapple20 antropologanne benim gördüğüm hem pişirici hem de blender canım. A101 deki sadece pişiriciymiş