Ben de kullanıyorum ama Arçelik değil, renklerine göre degil de çeşitlerine göre ayırıyorum ben. Mesela kotlar geç kurur onları kendi türleri ile kurutuyorum. Yani kalınlık durumuna göre ayırıyorum kıyafetleri, şimdiye kadar da çekme problemi yaşamadım. Kurutma makinemin markası da Grundig.