Arhim Az once kızım koltuktan sırt ustu halıya dustu. Cok ama cok agladı. Sımdı durdu aglaması. Tamda uyku saati gelmıstı. Ne yapayım. Basına gelen var mı. Kac saat uyutmayım
psikolog-anne Arhim cok mu yüksekten düştü, la a üstü düştüğü için acile gitmelisin. Cok önemli Bir durum, Allah korusun. Kafa travmalarında önemli olan kanaması dır. Kanama falan olmadıysa hastaneye götürmelisin. Kanama olsa dahi önlem amaçlı götür tabi
Baloglum123 Arhim Benim oglumda geçen yataktan düştü uyuyakalmısım emzirirken 50 cm filan yüksekligi allahtan bazamın ayakları yok tabanı yere yapışık biraz agladı sagına soluna baktım hicbiseyi yoktu sonra hareketlerini takip ettim 1. 5 saat sonra uyuttum şuanda iyi cok sükür
M_agayeva Arhim benim oğlum 3 aylik olmasın az bi zaman kala yatandan düşür kendini itmisdi baya bi men həmən baktim kusmasi olmadı göz tefleksi iyidi bingiıdaqi şiçmedin fazada aglmamadi hər şey yolundahdi ama ben yinede hastahaneye gorurdum rontgen çəkildi hər şey yolundaydi hər ihtimale karsi 3 gün dikkat etməmi soyledi dr haraketlerine
Arhim psikolog-anne canım 2 karıs. Koltugu muz engin. Halinin Ustune dustu. Haliyle korktu agladı biraz. Ama sımdı sustu ıyı. Talip edıyorum
Adarenn Arhim bir kere düştü koltuktan çok ağladı o ağladı ben ağladım sonra kendine gel buse dedim hemen acile koştum. Bıngıldak şişmesi, kusma,bakışlarda kayma,göz takibi yapamama gibi durumların hiç biri mevcut olmamasına rağmen hemen götürdüm.
Bussrraa Arhim 4 aylıkken düşmüştü benim kızımda çok korktuk doktora götürdük herkesinde yazdığı gibi kusma hareketlerinde değişiklik vs görürsen git. Kafasında bi şey yoksa ve düştüğünde ağladıysa panik yapma bana hemen onu sormuşlardı ağladı mı diye. He bi de uyku vaktiyse uyutabilirsin 2 saatte bir kontrol etmemiz gerekiyomuş. Bende uyutmaktan korkmuştum düzeninize devam edin demişti doktor. İnşallah hiçbi şeyi yoktur miniğin.
Arhim Bussrraa Allah razı olsun canım suan takipteyim ıyı gorunuyor evet dusunxe cok agladı ıyı mı oluyormus aglaması
Bussrraa Arhim evet ağlamazsa sıkıntıymış şoka giriyormuş sanırım. Bizimkide ilk ağladı sonra sustu ben ondan daha çok ağlamıştım. Çok paniklemiştim şuan seni çok iyi anlıyorum ama korkma melekler onları koruyor 🥰
Aalya Arhim bir yerde 3 4 saat uyutulmaması gerekir yazıyordu. Gözlerde kayma kusma vs var mı kontrol edilmeliymiş bu sekilde okudum
Ilbilge Arhim youtubeda çocuk doktoru görkem hanım var onun bu düşmeler ile ilgili videosu var onu izleyin eğer bebeğinizin hareketleri her zamanki gibi ise çok endişelenmeyin ve yükseklik önemli 50 cmin üzerinde ise biraz endişelenmeniz gerekebilir ama bayılma tepki vermeme gibi durumları yoks a korkmayın