zeynepzeze Merhaba.. Hiç yerinde durmuyor, sürekli ağlamalar. Oyuncaklarıyla mümkün değil oynatamıyorum. Bazen ne yapacağımı şaşırıyorum. Artık psikolojim bozulmaya başladı 😢 Yemek yaparken bacağıma yapışıyor. Ne zaman düzelecek 😔
Seherronya zeynepzeze merhaba canım bizde 13 aylığız bizim sorununuzda gece uykusu bu ara bir huy çıkardı gece uyanıyor ve sabaha kadar ayağımda sallanmak istiyor bıraktığım an kalkıyo çok yoruldum bu durumdan inşallah geçicidir. Ben iş yaparken dediğin gibi bacağıma yapışıyodu ama ben baya direndim ilgilenmedim ısrarla hep gidip odasına koydum geri gittim mutfağa şuan alıştı işlerimi hallederken kendi oynuyor arada bir yanıma geliyo bakıyo ki ilgilenmiyorum geri gidiyor
2lokummannesiii zeynepzeze bacağıma yapışsa yine iyi önüme geçiyor kafasını vuruyor 14 aylık bu arada. Bazen hep ııııııı diye mızırdanıyor. Geçen hafta çıldırma noktasına geldim hatta. Sürekli diş çıkarıyorlar onlar da haklı ama bizim de bir psikolojimiz var.
mehtap92 zeynepzeze 13,5 aylik benim kızımda bir anı bir anini tutmuyor hele.bana yaptığı naz evlere şenlik. Üstüne diş sıkıntısı çekiyor Allahtan emeklemeye başladı biraz renk geldi hayatına gerçi yine kucak mod özellikle.benim hatta tek benim kucak😪😪😪
zeynepzeze Seherronya Bende yapıyorum aynısını. Ağlıyor odaya koyduğum için. Geri geliyor daha şiddetli ağlıyor 😁 Halbu ki karşıdan görüyor yani beni. Cidden acayip yoruldum. Eşimle zaman geçiremiyorum. Yani kendime ayıracak bir dakikam yok 😔
Seherronya zeynepzeze aldırış etme bir süre ağlamasına hep konuş ağlama kızım yemek yapıyorum bak mama hazırlıyorum vs vs böyle böyle alışmaları lazım yoksa hiç birşey yapılmıyo
zeynepzeze 2lokummannesiii Ne yaşadıklarını bilemiyoruz. Onlar için de gelişim süreci zor ve yorucu ama işte bizde robot değiliz 😔
2lokummannesiii zeynepzeze yani yalnızken ne çektiğimi bir ben bilirim ama yanımızda bir kişi olması bile durumu değiştirmeye yetiyor.
eliifkorkmazz Aynısı bizde de mevcut dediklerinizi harfiyen yapıyor 14 aylık gece sabaha kadar mızmızlanıyor uyut beni diye saat başı kalkıyor mutfakta bacaklarıma yapışıyor oyun oynayalım desen oynamıyor dışarı çıkarsam dışarda yürümek istemiyor ne yapacağımı şaşırdım psikolojim berbat yemek desen bir çorba içiyor bişey yediremiyorum kilosu da düşük b12 eksikliği var daha sayıyım mı 😆