Merhabalar kızım 1 yaşını geçeli 12 gün oluyor fakat çok iştahsız. Doktora da gittim. Kilo alması lazım dedi devam sütlerinden verdi. Çeşit çeşit yemekler püreler mamalar yapıyorum ama yemiyor yemiyor. Şarkılarla oyunlarla yedirmeye çalışıyorum. Tükürüyor öyle bişeyi başladı bi de. Yemiyor yutmuyor.Çok üzülüyorum. Kafaya çok takıyorum.Çok da özeniyorum iştahlı çocuklara. Her besinden yesin vitamin alsın diye farklı şeyler yapıyrm yok yeni tabaklar aldım yok. Blw denedim oynuyor yiyeceklerle yemiyor yine.Bu çocugun iştahı ne zaman gelir sizce? Önerisi olan var mı ne yapmam lazım? Bazen sabrım tükeniyor iyice.Çevremdekiler de bazen yardım edeceğine iyice köstek oluyorlar. Sinirleniyorum. Beni anlayan var mı burada? 😔