Güzel anneler merhaba,kızım 1.5yaşında ve doğduğundan beri emzikle uyuyor gündüzleri hiç aramaz ama uykuya geçme aşamasında artık emziğini gösterdiğimde uyuması gerektiği anlıyo ve geceleri emziği ağzından düşse hemen uyanıyor ve ağlamaya başlıyor emziği hayatımızdan nasıl çıkartabiliriz böyle sağlıklı uyku da uyuduğunu düşünmüyorum emziği bu şekilde bıraktırdım diyen tecrübeli anneler varmı bana fikir vericek ?