Baltoros Merhaba hanımlar 3 aylık iğne vurdurmak istiyorum fakat yorumlar hiçte iyi değil memnun kalan yok mu acaba
Monaroka 2 defa vuruldum adetimi kesti. Bıraktım artık. Koruması etkili ama yan etkisi de fazla. Kimisine kilo yapıyor kimisine sinir. Bana kilo yapmadı ama adet olmadığım için karnım davul gibi sanki
Dernm Bende vuruldum 40 m cikarcikmaz 1 ay sonrasında da regl oldum yinede geri çekilme ile korunuyoruz