Minnakyavrum Moralim bozuk cani yanmasından korkuyorum 22 günlük daha poposu pişip oldu.. ıslak mendil kullanmıyorum pamuk ve suyla siliyorum.. 2 gunde bir banyo yaptırıyoruz.. hematon kullanıyordu fayda etmedi😔😔
Deletedmom12 Minnakyavrum hemen eczaneden Sudocrem alın gerçekten inanılmaz kötü olan bir pişiği geçirdi, gözüm kapalı tavsiye ederim size de...
Drosera Minnakyavrum Benim kizim da 25 gunluk ve iki kere pisik oldu, sonuncusu kotuydu ve uzun surdu, halis zeytinyagi ve sudokrem ile bepantholu karistirip surduk 1-2 gun icinde gecti.
Zhdsngz Deletedmom12 ya bende hiç memnun değilim sudocremden tene göre değişiyor tabi koca kutu aldım Bide iyi diye 😀
Busraarden Sudocrem oluşmasını engellemekte çok iyi iyilestirinc3 her açmada minnacık sürebilirsin ama benimnoglumda bir gün ateşlendi ve resmen yanık gibi oldu bir anda Sudocrem geçirmedi Travazol tavsiye etti biri ve 1 günde geçti mutlaka dene
Zhdsngz Busraarden belki biliyorsunuzdur ama hatırlatmak istedim Antibiyotikli krem olduğundan 3 den fazla kullanmayın canim
Deletedmom12 Minnakyavrum iki boyu var küçük boyu sanırım 40 tl civarı idi ama çok kullanışlı bir krem emeklerken deforme olan cildine dizine de bebeğin ilerleyen zamanlarında kullanabilirsiniz
Busraarden Minnakyavrum ben sade sürmüştüm ve çok az sürdüğüm halde müthiş geçti evin sıcaksa ıslak mendil sürme yıka ve bol bol havalandırmaya bak geçer ins bianonce
busrasahinn Minnakyavrum bir kere yara derecesinde pişik olmuştu kuzenimin tavsiyesiyle Hindistan cevizi yağı kullandım aktardan alıp çok şükür 3.bezde pisigi yok kadar az kalmıştı 💕
Deletedmom12 Zhdsngz sanırım sizin bebeğiniz daha hassas bir tene sahip, ben çok memnun kaldım ama kesinlikle reçetesiz alınmaması taraftarıyım eğer böyle diyorsanız.
Ozlemadn Benim bebeğime zeytinyağı çok iyi geliyor. Kesinlikle tavsiye ederim markette satılan zeytinyağı kullanabilirsin
Huru Benim kızımda pişikdi yeni doğduğunda.jonsin baby yağı kullandım iyileşmedi.Larindin C diye bir maz var.türkler maza ne diyo bilmiyorum.Lorinden C kullandım iki kez pişiye çektim pişik gitdi iyileşdi