Merhabalar oglum 6 aylık. Yaklasık 3 gundur sankı benımle eskısı gıbı olmadıgını hıssedıyorum babası gelınce kucagına gıdıyor hemen dısarıdan gelen dıger ınsanlara da daha ılgılı . Bakımını ben yapıyorum ve sureklı benımle. Sıkıldı mı acaba yoksa farklı olanları mı kesfetmeye calısıyo anlamadım. Fıkrı olan yada aynı seyı yasayan varmıdır