Nrgsalpren Kızlar dün kan verdim hamilelik var mı yok mu diye simdi heyacanla bekliyorum e nabıza giriyorum bakıyorum sonuç çıkmamış. E nabizda gözükmesede sağlık ocağında gözükür mu sonuç. E nabizda daha sonradan mı işleniyor sonuçlar bilen var mı
duygukoc Nrgsalpren bulunduğum yerdeki ağlık ocağında ertesi gün kan çıkıyor ama ben e nabızdan öğreniyorum ertesi gün olmadan 3saate düşmüştü e nabızıma
Nurcantk Nrgsalpren evet e nabıza geç düşebiliyor. Ben yaptırdığım her tahlilde barkodu alıp internetten bakıyorum. Hamilelik farklı ama, gidip öğrenmenizde fayda var.
Mom9 Nrgsalpren sağlık ocağının keyfine kalmış taa geçen seneden verdiğim sonuç hala e nabızda yok ama hastaneler hemen geçiyo e nabıza