İlk iki yıl güvenli bağlanma da kritik bir süreç. Çalışan anneler de bu sürece olumsuz mu etki ediyor sizce? Güvenli bağlanmanın temel amaç çocuğun ihtiyaçlarının zamanında bakım vereni tarafından karşılanması. Siz ne düşünüyorsunuz benim bu konuda kafam çok karışık bende işe başlayacağım ama çok kaygılıyım