Lilamor77 ben sürekli koyuyorum arabaya ama bi müddet biniyo sonra sıkılıyo cok kalkmak ıstıyo sonra eşim pnu tasıyo kucanda ben boş arabayı mılletın cocugu saatlerce uyur arabada cok özenıyorum oyle olanlara ama olsun napalım gecıcı bunlar elbet büyücek aklı erınce bıraz bıner heralde bıZımde😀