Bebeğim iki aylık öncesinde de emmeproblemi vardı ama silikon uçla emmeye başlamıştı , biberonla da anne sütü verdiğimde rahat 60-70 cc yi içiyordu , şimdi ne emiyor ne de biberonla doğru düzgün içiyor biberonu ağzında tutup emzik gibi kullanıyor , isteyerek 30 cc ancak içiyor ne yapmalıyım neden böyle olmuştur?