Merhaba arkadaşlar. Aylardır dikkat ettiğimiz, kendimizi korumaya çalıştığımız illet sanırım eşimi buldu en sonunda ☹️ 10-15 gün önce yakın bir arkadaşının testi pozitif çıkmıştı ve o kişiyle görüşmüş eşim. Temas etmedim dedi ama emin olamadım. Dün akşamda duş aldıktan sonra felan birden ni aşırı halsizlik, ateşi yükselmeye başladı ve korktum biraz. Hastaneye gitti test yaptırmaya ama umarım negatiftir. Yaşayan arkadaşlar ilk belirtileri neydi nasıl başladı anlatır mısınız? Evde küçücük bebeğim var çok korkuyorum