cnsb benim kizim bebekken yani dogdugu zaman aptamil veriyordum sonra baktim basa cikamayacagim daha ekonomik ve kaliteli bisey baktim bebelac gold kullanmaya basladik 1 yasina kadar 1 yasindan sonra mamayi kestim normal süt veriyorum 2 yasinda suan sabahları uyandiginda ve aksam yatarken sut icer daha sağlıklı artik tabi benim dusuncem ama 1 yasina kadar sa bebelac gold cok guzel bi mama