Linaguven Merhaba kan ilacı 4.ayda yazdı doktor artık başlaması gerek diye bu ayda. fakat biraz baktım kimi bir yaş diyor kimi 6.ay da başladık sizler kan ilacına ne zaman başladınız ???
Zumraa12 Linaguven 10 buçuk aylığız kullanılannadm ben zararlı diye onun yerine pekmez vermeye çalışıyorum
BaharBebek34 Linaguven 5 ay kontrolünde doktorumuz gerek yok dedi, 6 ay kontrolünde tekrar değerlendirilecek.
GoGirl Zumraa12 gunluk demir ihtiyacini karsilamasi icin 1 lt pekmez icmesi gerekliymis ve demir eksikligi gelisim geriliğine sebep oluyor aklinizda olsun ama tabi doktora gidip kan degeri vermissinizdir demiri iyse sorun olmaz
Ayseklc06 Biz doktor tavsiyesiyle 6.ayda microfer e başladık..gayette güzel içiyor,sıkıntı görmedim..Demir ve d vitamini bebek gelişimi için çok önemli,geçmiş olsun
hndngndz Ayseklc06 merhaba ben de ocean microfer aldım ama çok pişmanım içeriğinde koruyucu sodyum benzoat var alırken kutu üzerini incelememiştim 😓 çok güzel de içiyor ocean d vitamini ile eş gidiyoruz bi kutu bitmişti onun fısfısını microfer e taktım
Pogaca_yanaklimm Linaguven sağlık ocakları 4.aydan itibaren veriyormuş ama doktorumuz 6.ayda kan değerlerine bakalım öyle başlayalım dedi
OzlemAlisa Linaguven 4. Ayda baslanmasi gerekiyor ama ici paraben dolu olan faydasından cok zarari olan damlalardan degil. Pekmez vs onlarin ihtiyacını karsilamiyor. Gunde 10 damla kan damlasi ihtiyaci icin 1 kavanoz pekmez yemesi gerekiyor 🤦♀️ temiz icerikli damlalardan alin , kabızlık vs yasamayin. Biz bestiron kullandik. Kan degerleri de gayet guzeldi cok sukur. Zmanla damlayi vermekte zorlaninca toz olarak devam etmistk mamalarna katmıştım tavsiye ederim
iki_tospik_annesiii Linaguven banda 4 ayda başlayın dedi ama bebegim her seferinde kustu kan ilacını. O yüzden vermekten wazgeçtim. Dvt3 kullanıyoruz sadece.
ebrukoca16 hndngndz microfer için fıs fıs ayarını nasıl yaptınız sonucta bir fıs üç damla d vitamininde demi🤗
Ayseklc06 hndngndz Allah razı olsun sizden demeseniz bende fark etmeyecektim,hemen burakıyorum ,peki önerdiğiniz var mı başka bir ilaç?sidefer diyorlar o nasıl ki?
Ayseklc06 hndngndz sidefere de baktım ondada aynı koruyucu madde var:( biz ne vereceğiz bu çocuklara ya:(((
hndngndz ebrukoca16 bebeğim 8 kilo önce 8 Damla’yı bir kaşığa damlatıp miktarına baktım sonra fısfısın sıkınca ben kadar geliyor ona baktım öyle, biten d vitamininin başlığı ama d vitamini daha koyu kıvamda olduğu için farkediyor