Arkadaşlar bebeğim beş aylık dün gece eşim koliliferi açmadı bende söyledim dedim dedi. Çok evet oda biraz sıcaktı sonra soğumaya başladı, gözüm çok uykuyluydu diyemedim açmasını ,bebeğim de akşam ikiden sabah altıya kadar üstünü açmiş ve öyle uyumuş eşim uyandırdı bebe donmuş dedi harbiden de buz. Kesmişti o an ağlamamak için zor tuttum kendimi, o üşüme yle mutlaka hasta olur (inşallah olmaz) sizin tavsiyeleriniz var mi ne yaparsam hasta olmaz sıcak mi tutayım bol bol emziriyimmi ne yapamam gerek fikrlerinizi önemlidir tşkr ederim herkese..