Hanımlar merhaba ben yirmi gün önce doğum yaptım hamilelik öncesi panik atak tedavisi gördüm ve ilacı doktor kontrolünde bırakmıştım yalnız bu korona döneminde hamilelik sıkıntılar vs derken doğum sonrası tetikledi gibi hissediyorum ruhen iyi durumda değilim 😢 benim gibi olup da emzirirken ilaç kullanmaya başlayan oldu mu? Yardımlarınıza ve fikirlere açığım 😢