eylulmeselesi Kızlar doğum yapalı 3 gun oldu sezeryan oldum bugun ıshal başladı sızdede oldu mu cok rahatsızım
Birbebekkkbircicek eylulmeselesi merhaba ishal devam etmiş miydi ben de yeni doğum yaptım ve ishal oluyorum hergun
eylulmeselesi Birbebekkkbircicek gecmezse ıntanıyeye gıt demıstı kadın dogum doktorum ben dogumda mıkrop kaptıgımı dusunuyorum cok mu ıshalsınız bende oyleydım kac gun oldu
eylulmeselesi Birbebekkkbircicek doktor bana ıshal olman ıcın gunde 4 5 kezden fazla tuvalete cıkman gerekıyor demıstı streste yapıyor uzun sure ac kalıp bırden yemek yıyorsanız ondanda olanılır ben genelde streslenınce karnım bozuluyor