Bebeğim 9 aylık .uykuya çok direniyor beşiğini yatırır yatırmaz ağlamaya başlıyor sakinleştiriyorum tekrar ağlıyor bıraktığımda .Benimle sarılarak uyuyordu en başından beri kendimden bi türlü ayıramıyorum bana sarılarak uyumak istiyor .Ben kendisi uyumaısnı istiyorum bunu nasıl yapacağım ? Uyuduğu zaman sıkıntı yok 1.5 -2 saat rahat uyuyor ama uyutma öncesi tam bir kriz .Fikirlerinize açığım kızlar