NilsMomm Merhaba güzel anneler.benim gece göğüslerim taş gibi oluyor.baya süt oluyo 2 saat uyuyup uyansam yine doluyo ama gündüz hiç öyle değil hatta mama veriyorum.gunduz uyusam da yine az doluyo.gunduz nasıl süt uretimi saglayabilirim gece gibi doluluğu nasıl yakalayabilirim.su içiyorum dereotu tahin helvası vs yiyorum bugün bı mısır alcam çok süt yapiyi diyenler var.bebegimi de sürekli emziriyorum.yani göğüslerim boş kalmıyor resmen.surekli emzirdigimden dolayı birikmiyo mu diye de dusunuyorum ama büyük ihtimwl onla alakası yok.cunku mesela bebeğimi sabah 5te çok güzel bı şekilde emzirdiysem 2 saat uyuyup 7 gibi emzirdigimde çok az süt oluyo.resmen güneş doğduğu zaman süt cekiliyo anlamadim
bebegiminbesigicamdan NilsMomm gece ve gunduz salgilanan sut farklidir idrar cikisina bakin iyiyse yetiyodur benimde oyle gibime gelirdi gece dolar taşar gunduz bebegim yutkunmazdi bile sadece anne sutu verdim süt meselesini cok kafaya takmamak gerekiyor saglikli beslenip dinlenin yeter bence
Asumm NilsMomm Maalesef bendede durum aynı. Sabah sürüm oluyor ve sonra çok az oluyor çocuk doymuyor mamayla devam ediyoruz gün içinde. Süt çayı, şu, komposto, maydonoz, dere otu hiç bişey gündüz arttırıyor.
Misssimsek NilsMomm bildiğim kadarıyla gece sutu yağlı olurmus ve yağlı süt göğüsleri sertlestirirmis. Bence gündüz de sütum vardır ama bu nedenle sertleşme z.
NilsMomm bebegiminbesigicamdan ya blmiyorum gündüz mama vermeyince uykuya bile dalamiyor😔 sanki sütüm hiç yetmiyor gibi halbuki sıkınca da baya geliyor gibi.acaba çekmeyi mi beceremiyo dicem ama gece çok güzel emiyo.
Kubrapehlivan Bende de aynı durum var, sabahları ilk uyandığımda sütüm akıyo. Ama akşama doğru göğsüm tamamen boşalıyor gibi hissediyorum, zaten tek göğüs emiyor🙍🙄 Hatta bi ara mama veriyordum günde 1-2 defa sırf gögsüm dolsun da sütüm olsun diye
NilsMomm Asumm aynen aynen gece süper ama güneş doğunca süt cekilmeye başlıyor garip bir biçimde.gece hiç mama vermiyorum gündüz veriyorum ben de maalesef
NilsMomm Misssimsek süt var evet gogsumu sıkınca yine geliyor ama bebeğim emmiyo az geldiği için büyük ihtimal.doyuyo mu hiç emin olamıyorum ki hatta doymuyo gibi geliyo.mama verince deli gibi saldırıyı saatlerce aç kalmış gibi
AybarsMomy NilsMomm bebeğinin alerjisi yoksa eğer sütlü tatlı ye canım. Bide sütüm yok deme kafana takma. Benimde öyle dolup taşma bebeğin haricinde depolama gibi değil ama yetiyor .
NilsMomm AybarsMomy ya her şeyi yiyorum inanın ki😫 artık çok yoruldum süt olmasına rağmen mama veriyorum iyice kafaya taktım 😫
CanselK NilsMomm gündüzleri benimde hiç gelmiyor ama geceleri şapur şupur emiyor bende anlamadım gitti
NilsMomm CanselK ya ben de anlamıyorum vallahi bu çok garip.uretmeyen vücut hiç üretken.gece göğüslerim ağrıyor sagiyorum bebeğim emdikten sonra.gunduz o durumdan eser yok😫
AybarsMomy NilsMomm işte elde olmadan kafaya çok takıyoruz . Kafaya taktığımız için de süt ürteimi azalıyor. Stres sütün en büyük düşmanı. Ama olmuyorsa olmuyordur kendini üzme mama vermek kötü bişey değil eksik değiliz bende geceleri mama veriyorum uykudan önce. Hem daha uzun uyuyo uykusu bölünmüyor.
Tomi NilsMomm gece uyurken dinleniyoruz ondan süt üretimi iyi. Gündüz koşturmaca geçiyor, vücut hep stres içerisinde ondan üretmiyor maalesef.
NilsMomm Tomi aynen ben de öyle düşünüyorum bir de habire emzirince depolanmiyor süt ama gündüz mesela biraz uyuyorum dinleniyorum yine aynı oluyor bunu anlamıyorum.gece iki saatte uyusam hemen doluyor
Ensaralim NilsMomm bu sayfaya bakmanızı tavsiye ederim benimde aynen böyleydi ama yağmur hanımın videolarını izleyince öyle olmadığını anladım https://instagram.com/gebeanne?igshid=pb66x4gigwl6
NilsMomm AybarsMomy orası öyle tabi asla mama verenleri de eksik olarak görmüyorum ama öyle bı kafaya takmışım ki bu olayı mama verirken kendimi kotu hissediyorum sütüm kesilecek mi diye dusunuyorum surekli