Zezef Bio gaia damlayı bebeğime nasıl vermeliyim? 5 damla ama ağzına damlatamıyorum.. kaşıkla verince kaşıkta kalıyor.. sütümü kaşığa sağıp içine mi damlatsam?
EHM70 Zezef Merhaba bende bebeğime verdim kaşık yoluyla kaşıkta kalsa bile çoğu bebeğe gittiği için sıkıntı olmaz dikkat etmeniz gereken biogaia kabızlığa yol açabiliyor takip etmenizde fayda var
MirzaBoranArslan Zezef göğsüne damlat birer birer emzir tekrar damlat. Ben başlarda göğsüme damlattım sora kaşıkla verdm
Zezef EHM70 kullanıyorum, kabız yapmadı oğlumda.. relaktaz kabız yapar gibi oldu hemen vermeyi bıraktım. Sanırım bebekten bebeğe fark ediyor.
dsz Kaşığa 6 damla damlatın en azından bir damlası kaşıkta kaldığını düşünürsek 5 damla içmiş olur ben öyle yapıyorum
Asumm Zezef Ben önce kaşığı düz veriyorum. Sonra tersten veriyorum diliyle yalıyor zaten. Sizde öyle bir deneyin.
Defne_cicegim Zezef biz ağzına damlatiyoduk ayrı kabızlık falanda yapmaz çünkü probiyotik o probiyotigin amacı bağırsak florasını düzenlemesi o yüzden kabızlık yapma ihtimali sıfır çok güzel bi damla çok faydasını gördük