Merhaba bende de aynı durum oldu gümüş göğüs kapakları kullandım göğüs ucu kremi sürdüm bol bol lansinoh marka. Ve fırsat buldukça da sağdım oda bana iyi geldi canım. Ama acıyor diye sakın emzirmeyi bırakma bebek emdikçe kendi iyileştiriyor orayı. Bu göğüs ucu kremi bana çok iyi geldi inşallah sende düzeltirsin