Tugces Kızım 3 gün sonra 7 aylık olacak 2 dişi çıktı kaç gündür çok huysuz uykusuzluk gecikiyordu diş çıkınca geçer dedik ama daha beter olduk gündüz 3 defa uykuyor eskiden zorlanmadan uyurdu şimdi saatleri bile değişiyor uykuya dalamıyor gece ise çok sık uyanıyor ağlayarak kalkıyor susturmak çok zor oluyor napacağımızı şaştık belli süre böyle devam eder mi çünkü diş çıkınca geçer sanmıştık biz geçmedi yada başka bişeyden mi yaşayanlar lütfen bi akıl verin
Minnakevkedisi Tugces 36. Hafta atağı geliyor 🙈7.ayın başında diş çıktı bizim 1 hafta güzel geçti sonra yine Uykusuzluk atak başladı çünkü😂atağımız yarın bitiyor hesaba göre ama yine diş çıkacak gibi tamamen bir kısır döngü 😞
Minnakevkedisi Tugces 18 Mart doğumluysa 3 gün kalmış atağının bitmesine sonra 2-3 hafta sakin geçecek 😊28,5-30,5 haftalar arasındaki atağı yaşıyor 33,5 haftalık olunca yine başlayacak
Tugces Nilnil sürekli diş çıkaracağı için mi oluyor yani bende anlamıyorum da ilk bebeğim etrafımda ki bebeklerde pek böyle değil dişinin çıktığını bilmeyen anne var hiç huysuzluk vs olmamış bizde olunca dişten sonra geçer dedik ama daha da artıyor
Nilnil Tugces benm etrafmdaki annelern bebekleri de öyle nasıl oldgnu anlamıyor ben de anlamadm dişten mi diye ama huysuzlukların ardandn hep dş cktı diş olsn dha dha kötü bişey olmasn inşallah
Tugces Nilnil bende öyle diyorum diştendir inşallah yoksa çok ağlıyor bence ağlıyorum dayanamayıp sürekli uyanıyor
Datselif Bizimde aynı canım o mantıkla düşündük meğer dış patlasa da yine huzursuzluk oluyormuş. Bir de devamında.gelecek dişe de hazırlık olabilir. O yüzden yalnız degilsin