Sevdasahinn 9 aydir kullaniyorum cekimi gayet iyi cok memnun kaldim cift olmasi da yedek acısından iyi oluyor ozellikle baslarda daha sık sagdigim icin yedek olmasi cok isime yaramisti yoksa iki memeyi birden sagmadim hic , biberonlarinin ucu da anne memesine yakın oldugu icin hic meme reddi yasamadim hem meme hem mama veriyorum basindan beri