Mommyy70 Ağrı yapiyor üstelik sis gibi. Sanırım tıkanıklık var. Emse de şişlik inmedi..ne yapabilirim
Bbrrccu Merhaba aynı durum bende de oldu yakın zamanda. Fırsat buldukça sağma yaptım göğüs ucu kremi sürdüm sürekli birde göğüs kalkanı kullandım sütyen değdikçe ağrı artıyordu ve emzirmekten vazgeçmedim bebekte emdikçe düzeltti şimdi geçti çok şükür 🙏🏼